فرم اصیل

بردگی یعنی دیگری فکر کند و تصمیم بگیرد و من عمل کنم t.me/formasil

فرم اصیل

بردگی یعنی دیگری فکر کند و تصمیم بگیرد و من عمل کنم t.me/formasil

فرم اصیل

در گذر از مسیر پر پیچ زندگی، شاید رها کردن خرافات و تعصبات گره خورده به عقاید ضعیف و وهمی بزرگترین کار باشد
همه ی ما خواسته ،ناخواسته درگیر چنین مشکلی هستیم
امتحان کن!!
آیدی تلگرام t.me/formasil

نویسندگان

امروز روز بسیار مهمی است


روز فرار محمدرضا شاه از کشور


شاید تا به حال فکر نکرده باشیم یا سرسری از کنارش رد شدیم و شایدم به همین یه جمله اکتفا کرده باشیم که شاه از ترس جونش فرار کرد یا خیلی هم عمق مسئله رو دیده باشیم و بگیم؛ خیلی از سرمایه های مملکت رو با خودش برد...

همش درسته..

ولی یه نکته خیلی مهم رو که یا توجه نکردیم یا از بالا سیاست بر این بوده که از این زاویه بهش نگاه نشه

اونم نقش مردم و جمهوریت در بیرون کردن شاه از کشور بوده،به هر حال درسته که روحانیت و شخصیت های برجسته، نقش بی بدیل و استثنائی رو ایفا کردند، اما آنچه که همه ی آن ایده ها و تئوری ها رو به فعلیت رساند، بدون هیچ مبالغه ای، حضور مردم در صحنه بود.قطعا بدون خواست مردم هیچ کدوم از اون ارزش های انسانی و دینی به سرانجام نمی رسید.

البته قبل و بعد از پیروزی انقلاب انچه توسط امام خمینی(ره)و بعد از ایشان آیت الله خامنه ای در مورد مردم حکایت شده و به جد مورد توجه هر دو بزرگوار بوده اعتماد و اطمینان همراه با تکریم قلبی مردم بوده ولی هر چه که از انقلاب فاصله گرفتیم این تفکر انقلابی و مردمی جاش رو با روحیه ی اشرافی گری و ارباب رعیتی عوض کرد و هر کسی هم که با این روحیه انقلابی وارد میدان شود تحت انواع فشار ها قرار می گیرد.

امروز ۲۶ دی  روز فرار شاه نیست! امروز روز ظهور قدرت مردم است!!! روزیست که مردمی از جان گذشته و فداکار بزرگترین قدرت منطقه رو با فریاد الله اکبر سرنگون کردند..

به نظر میاد بعد از سال ها فراموشی و تحقیر مردم  وقت آن رسیده که به خواست مردم که چیزی جز عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و رانت نیست جامه عمل پوشانده شود

برای احیای انقلاب راهی نیست مگر رجوع دوباره به خواست مردم 

۲۶دی مهمترین روز تاریخ انقلاب

#فرار شاه #انقلاب اسلامی #جمهوری اسلامی