فرم اصیل

بردگی یعنی دیگری فکر کند و تصمیم بگیرد و من عمل کنم t.me/formasil

فرم اصیل

بردگی یعنی دیگری فکر کند و تصمیم بگیرد و من عمل کنم t.me/formasil

فرم اصیل

در گذر از مسیر پر پیچ زندگی، شاید رها کردن خرافات و تعصبات گره خورده به عقاید ضعیف و وهمی بزرگترین کار باشد
همه ی ما خواسته ،ناخواسته درگیر چنین مشکلی هستیم
امتحان کن!!
آیدی تلگرام t.me/formasil

نویسندگان

مهرداد

 

 

 خلوت سرد خیال تو.... یادگار زمستانی که گذشت

باز هم رسید بهار بی تو.... شهرزاد پوچ شب های تنهایی من

 

امیدوارم سال جدید حقیقتا سالی باشه که آرامش واقعی رو پیدا کنید و کار های ناتمام رو تموم کنید

به امید سالی که جدای از این که چه اتفاقی قرار هست بیفته  اون سال هر کسی گمشدش رو پیدا کنه

 

@formasil

 

نظرات  (۱)

آخ آخ...گفتی کارهای ناتموم که داغ دلم تازه شد...

 

راستی بعد از استقبال از قسمت اول، حالا قسمت دوم داستان کوتاه طنز ماجراهای قرنطینه در ایام کورونایی رو تو وبلاگم منتشر کردم. 

خوشحال میشم سری بزنید و مطالعه کنید.

 

 

 

 

پاسخ:
😬😬😬... حتما... موفق باشید