فرم اصیل

بردگی یعنی دیگری فکر کند و تصمیم بگیرد و من عمل کنم t.me/formasil

فرم اصیل

بردگی یعنی دیگری فکر کند و تصمیم بگیرد و من عمل کنم t.me/formasil

فرم اصیل

در گذر از مسیر پر پیچ زندگی، شاید رها کردن خرافات و تعصبات گره خورده به عقاید ضعیف و وهمی بزرگترین کار باشد
همه ی ما خواسته ،ناخواسته درگیر چنین مشکلی هستیم
امتحان کن!!
آیدی تلگرام t.me/formasil

نویسندگان

آری، همان‌اندازه که اینجا تو بی قرار جنگیدن و تلاش بودی، همان قدر بی قرارت خواهم شد. همان قدر که به خود قول داده بودم  هرگز سراغی از کارهایت نگیرم، همان اندازه که تو غرق در کارت بودی و سراغی از کسی نمی گرفتی
آری، اینگونه در این نیمه شب، پایان تو رقم خورد، پایانی درخور و سزاوار تو... رفتنی ناگهانی، 
همان گونه که هرگز تن تو رنگ آسودگی را ندید، دستت طعم پینه را فراموش نکرد و پاهایت تاول هایش را و این است عاقبت وفاداری...آری،جانت نیز وفادار به تنت ماند و آسودگی اجباری تنت را تاب نیاورد. 
وجود تو در این عالم نمود رنج و تلاشی مداوم بود. برای منی که خو گرفته با غم و رنج هستم از دست دادن چنین چشم اندازی به هستی بسیار اندوهناک خواهد بود....

شاید پس چند دقیقه، ساعت و نهایت چند روز در ذهن ما بمانی و سپس گرد فراموشی این معجزه تاریخ زمان، بر وجود متوهم ما بپاشد، اما رنج و تلاش و ناکامی تو بر صفحهٔ وجود ماندگار خواهد شد


#دکتر اکبر جباری